contract cadru de comercializare a pachetelor de servicii turistice

Termeni și condiții

Părțile contractante:

S.C. OXENTIA MANAGEMENT S.R.L., cu sediul în Str. Jozsef Attila nr. 4, Birou 2, Timisoara, Jud. Timiș – 300759. România, C.U.I.: RO24659328, număr de înregistrare la Registrul Comerțului: J35/3612/23.09.2019, cont: IBAN în RON: RO63 BTRL RONC RT02 4753 0301; cont: IBAN în EURO: RO13 BTRL EURC RT02 4753 0301; cont: IBAN în USD: RO17 BTRL USDC RT024 7530 301, titulară a Licenței de Turism de tip Tour Operator nr. 2269/27.02.2023, reprezentată prin MIHAIL MANOLE, în calitate de administrator, denumită în continuare Agenție și

Turistul ____________________ legitimat cu____________, având domiciliul în ____________________________________, telefon de contact _______________, email ______________________________________________, au convenit la încheierea prezentului contract.

I. OBIECTIVUL CONTRACTULUI

1.1. Obiectul contractului îl constituie vânzarea de către Agenție a pachetului de servicii turistice conținând o excursie conform tabelului de mai jos:

______SERVICII_______

II. PREȚUL CONTRACTULUI ȘI MODALITĂȚILE DE PLATĂ

2.1. Prețul contractului este ______________ și cuprinde costul serviciilor turistice efective, comisionul Agenției și T.V.A.

Daca prețul nu este specificat în prezentul contract, atunci acesta este specificat în bonul de comandă (dacă există), alte documente de călătorie, cataloage, pliante, alte înscrisuri puse la dispoziția turistului, site-ul Agenției, alte mijloace de comunicare electronică și/sau pe factură.

2.2 MODALITATI DE PLATA

  • La încheierea contractului se percepe plata integrală a contravalorii pachetului de servicii turistice.
  • Nerespectarea scadenței înscrise pe factură atrage penalizări de 0,5% pe zi din valoarea facturii.

III. DREPTURILE Ș OBLIGAȚIILE AGENȚIEI

3.1. În cazul în care Agenția este nevoită să modifice una dintre prevederile esențiale ale contractului, are obligația să informeze turistul cu cel puțin 15 zile înainte de data plecării.

3.2. Agenția poate să modifice prețul contractului, în sensul majorării sau micșorării, după caz, numai dacă modificarea are loc ca urmare a variațiilor costurilor de transport, ale redevențelor și ale taxelor aferente serviciilor de aterizare, debarcare/îmbarcare în porturi și aeroporturi și ale taxelor de turist aferente pachetului de servicii turistice contractat.

3.3 În cazul în care, după începerea călătoriei turistice, o parte importantă din serviciile turistice prevăzute în contract nu este realizată sau Agenția constată că nu le va putea realiza, aceasta este obligată:

  1. să ofere turistului alternative corespunzătoare în vederea continuării călătoriei turistice fără majorarea prețului, respectiv serviciile turistice oferite să fie de aceeași calitate și cantitate;
  2. să restituie turistului sumele ce reprezintă diferența dintre serviciile turistice achitate și cele efectiv prestate în timpul călătoriei turistice;
  3. în cazul în care nu pot fi oferite turistului alternative corespunzătoare sau acesta nu le acceptă din motive întemeiate, să asigure fără costuri suplimentare transportul retur al turistului la locul de plecare ori în alt loc agreat de acesta și, după caz, despăgubirea pentru serviciile neprestate.

3.4. Agenția este răspunzătoare pentru buna executare a obligațiilor asumate prin contract, cu excepția următoarelor cazuri:

  1. când neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasă a obligațiilor asumate prin contract se datorează turistului;
  2. când neîndeplinirea obligațiilor se datorează unor cauze de forță majoră sau unor împrejurări pe care nici Agenția, nici prestatorii de servicii nu le puteau prevedea sau evita (modificări de orar sau de itinerar, întârzieri în traficul mijloacelor de transport, etc.).

3.5. Agenția are obligația să furnizeze în scris turistului, în termen de 2 zile înainte de data plecării, următoarele informații:

  1. orarele, locurile escalelor și legăturile, precum și, după caz, locul ce urmează să fie ocupat de turist în fiecare dintre mijloacele de transport incluse în contract;
  2. denumirea, sediul/adresa, numerele de telefon și de fax ale reprezentanței locale a organizatorului și/sau a detailistului ori, în lipsa acesteia, un număr de apel de urgență care să îi permită contractarea organizatorului și/sau a detailistului.

3.6. Agenția are dreptul de a publica pe rețelele de socializare și pagina web a agenției, fotografii din timpul excursiei.

IV. DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE TURISTULUI

4.1. În cazul în care turistul nu poate să participe la călătoria turistică, acesta poate să cesioneze contractul unei terțe persoane care îndeplinește toate condițiile aplicabile pachetului de servicii turistice contractat, cu obligația de a anunța în scris Agenția cu cel puțin 5 zile înaintea datei de plecare. În acest caz Agenția reziliază contractul cu turistul care cesionează contractul și încheie un alt contract cu noul turist. În cazul în care mijlocul de transport este avionul, transferul poate fi efectuat numai dacă există posibilitatea transferării locului de zbor. Turistul care cedează pachetul sau de servicii, precum și cesionarul sunt responsabili în mod solidar la plata prețului călătoriei și a eventualelor costuri suplimentare apărute cu ocazia acestei cedări.

4.2. În cazul în care prețurile stabilite în contract sunt majorate cu peste 10%, indiferent de motivele majorării, turistul poate rezilia/denunța unilateral contractul fără nici o obligațiune față de Agenție, acesta având dreptul la rambursarea imediată de către Agenție a sumelor plătite, inclusiv comisionul.

4.3. Turistul este obligat să comunice Agenției, în termen de 5 zile calendaristice de la primirea înștiințării prevăzute la cap. III pct. 1, hotărârea sa de a opta pentru:

  1. rezilierea contractului fără plata penalităților, sau
  2. acceptarea noilor condiții ale contractului.

4.4. În cazul în care turistul reziliază contractul sau Agenția anulează călătoria turistică înaintea datei de plecare, turistul are dreptul:

  1. să accepte la același preț un alt pachet de servicii turistice de calitate echivalentă sau superioară, propus de Agenție;
  2. să accepte un pachet de servicii turistice de calitate inferioară, propus de Agenție, cu rambursarea imediată a diferenței de preț;
  3. să i se ramburseze imediat toate sumele achitate în virtutea contractului.

4.5. În toate cazurile menționate turistul are dreptul să solicite Agenției și o despăgubire pentru neîndeplinirea prevederilor contractului inițial, cu excepția cazurilor în care:

  1. anularea s-a făcut datorită nerealizării numărului minim de persoane menționat în contract, iar Agenția a informat în scris turistul cu cel puțin 15 zile calendaristice premergătoare datei plecării;
  2. anularea s-a datorat unui caz de forță majora (circumstanțe imprevizibile, independente de voința celui care le invocă și ale căror consecințe nu au putut fi evitate în ciuda oricăror eforturi depuse, în aceasta nefiind incluse supra-rezervările, caz în care responsabilitatea revine companiei aeriene sau unității de cazare) sau unor cauze dintre cele prevăzute la cap. III.);
  3. anularea s-a făcut din vina turistului.

4.6. Turistul are dreptul să rezilieze în orice moment, în tot sau în parte, contractul, iar în cazul în care rezilierea îi este imputabilă, este obligat să despăgubească Agenția pentru prejudiciul creat acesteia, cu excepția cazurilor de forță majoră definite conform legii.

Dacă turistul solicită schimbarea hotelului, structurii camerelor sau a oricărora dintre servicii, aceasta echivalează cu rezilierea contractului, cu aplicarea penalităților legale la momentul respectiv, și încheierea unui nou contract.

4.7. Turistul este obligat să prezinte la recepția unității hoteliere actele sale de identitate, precum și documentul de călătorie eliberat de Agenție (voucher, bilet de odihnă și/sau tratament, etc.), în vederea acordării serviciilor turistice. În cazul în care turistul beneficiază de bilete de odihnă și tratament, este obligat să prezinte la recepția unității hoteliere bilet de trimitere de la medicul de familie și dovada plății contribuțiilor pentru asigurări sociale, la zi.

4.8. Turistul ia la cunoștință ca serviciile pe care le achiziționează fără ca acestea să facă parte din contractul cu agenția de turism sunt în stricta responsabilitate a prestatorului local, sunt guvernate de legislația țării de destinație, iar agenția de turism nu are nici o responsabilitate asupra prestațiilor în cauza.

4.9. Dacă pentru efectuarea călătoriei este necesară îndeplinirea de către turiști a unor formalități suplimentare (de exemplu: călătoria împreună cu minori, situația în care numele turistului este schimbat ca urmare a căsătoriei/desfacerii ei, etc.), acesta are obligație de a îndeplini toate cerințele legale. Pentru o informare optimă, Agenția recomandă și consultarea site-ului Poliției de Frontieră (www.politiadefrontiera.ro). În cazul în care turistul nu își respectă obligația de a se informa cu privire la formalitățile suplimentare necesare în vederea efectuării călătoriei care nu sunt în sarcina Agenției (de exemplu: în cazul călătoriei cu minori, împuternicire din partea părintelui sau reprezentantului legal ce nu îl însoțește, sau orice alte documente suplimentare – enumerarea fiind exemplificativă), Agenția este exonerată de orice răspundere în cazul imposibilității efectuării călătoriei.

4.10. Agenția de turism recomandă turiștilor contactarea acesteia cu 24 ore înainte de plecare pentru reconfirmarea detaliilor de îmbarcare (orar de zbor, loc de îmbarcare, etc.)

4.11. În cazul în care o singură persoana angajează servicii pentru un număr mai mare de turiști, condițiile contractuale se extind în mod automat asupra întregului grup pentru care au fost achitate serviciile.

4.12. Turistul este obligat să folosească mijloacele de transport, camera de hotel și bunurile din dotarea acesteia ca un bun proprietar și potrivit destinației lor. Agenția nu se face vinovată de eventualele pagube produse sau vătămări suferite de turist ca urmare a nerespectării acestui aliniat.

4.13. Turistul are obligația să respecte locul, data și ora plecării atât la dus, cat și la întors, precum și locurile, datele și cele stabilite pe parcursul programului turistic contractat. Toate cheltuielile și daunele produse ca urmare a nerespectării de către turist a prevederilor privind locurile de întâlnire și orarele vor fi suportate de către acesta.

V. RENUNȚĂRI, PENALIZĂRI, DESPĂGUBIRI

5.1. În cazul în care turistul renunța din vina sa la pachetul de servicii turistice care face obiectul prezentului contract, el datorează Agenției penalizări după cum urmează:

5.2. În cazul serviciilor turistice externe, penalizările sunt de:

  1. 10 % din prețul pachetului de servicii confirmate, dacă renunțarea se face în intervalul 120 zile – 91 zile înaintea plecării;
  2. 20 % din prețul pachetului de servicii confirmate, dacă renunțarea se face în intervalul 90 zile – 60 zile înaintea plecării;
  3. 50 % din prețul pachetului de servicii confirmate, dacă renunțarea se face în intervalul 59 zile – 45 zile înaintea plecării;
  4. 100 % din prețul pachetului de servicii confirmate, dacă renunțarea se face într-un interval mai mic de 45 zile calendaristice înainte de data plecării sau pentru neprezentarea la program;
  5. pentru programe operate de alți touroperatori, se vor respecta condițiile de retragere, anulare și penalizare ale acestora.

5.3. În cazul în care turistul care a intrat pe teritoriul statului în care se realizează pachetul de servicii turistice refuză să se mai întoarcă în Romania și autoritățile din țara respectiva fac cheltuieli de orice natură cu acesta, turistul respectiv are obligația de a suporta toate aceste cheltuieli.

5.4. Penalizările echivalente cu prețul contractului se aplică și în cazul în care turistul nu ajunge la timp la aeroport sau la locul de plecare, dacă nu poate pleca în călătorie pentru că nu are actele în regulă sau dacă este întors de la graniță de către poliția de frontieră.

5.5. Turistul trebuie sa depună în scris cererea de renunțare la pachetul de servicii turistice, cu număr de înregistrare la Agenția la care a achitat serviciile. în caz contrar, cererea de renunțare nu este luata în considerare.

5.6. Agenția va acorda despăgubiri în funcție de gradul de nerespectare a obligațiilor din contract.

VI. RECLAMAȚII

6.1. În cazul în care turistul este nemulțumit de serviciile turistice primite, acesta are obligația de a întocmi o sesizare în scris, clar și explicit, cu privire la deficiențele constatate la fața locului, legate de realizarea pachetului de servicii turistice contractat, ce se va transmite prompt atât reprezentantului Agenției, cât și prestatorului de servicii turistice (conducerii hotelului, restaurantului, reprezentanți locali ai turoperatorului).

Datele de contact ale Agenție sunt: Telefon: +4 0746 675 313, Website: www.oxentiatourism.ro, E-mail: salut@oxentiatourism.ro

6.2. Atât Agenția, cât și prestatorul de servicii turistice vor acționa imediat pentru soluționarea sesizării. În cazul în care sesizarea nu este soluționată sau este soluționată parțial, turistul va depune la sediul Agenției o reclamație în scris, în termen de maximum 5 zile calendaristice de la încheierea călătoriei, Agenția urmând ca, în termen de 30 de zile calendaristice, să comunice turistului despăgubirile care i se cuvin, după caz.

6.3 Dacă oricare dintre serviciile de călătorie nu se execută în conformitate cu cerințele prezentului contract, Agenția remediază neconformitatea, cu excepția unuia din următoarele cazuri:

  1. neconformitatea nu poate fi remediată;
  2. remedierea implică cheltuieli disproporționate, ținând cont de anvergura neconformității și de valoarea serviciilor de călătorie afectate.

Dacă Agenția, în conformitate cu primul paragraf lit. a) sau b) din prezentul alineat, nu remediază neconformitatea, calatorul are dreptul de a beneficia de o reducere corespunzătoare a prețului pentru orice perioadă în care a existat o neconformitate, cu excepția cazului în care Agenția dovedește că neconformitatea este imputabilă turistului.

6.4. În cazul în care neconformitatea afectează în mod substanțial executarea pachetului, iar Agenția a omis să o remedieze într-un termen rezonabil stabilit de către călător, acesta poate rezilia prezentul contract fără plata unor penalități de reziliere și, după caz, poate să ceară, reducerea prețului și/sau despăgubiri.

VII. ASIGURĂRI

7.1. Conform prevederilor OG nr. 2/2018 și ale Ordinului 156/2019 emis de Ministerul Turismului, turistul este asigurat pentru rambursarea sumelor achitate de acesta în legătură cu pachetele de servicii de călătoriei, în cazul insolvenței agenției de turism organizatoare și în legătură cu serviciile de călătorie asociate, cum sunt definite la art. 3 pct. 16 din OG nr. 2/2018, în măsura în care Organizatorul facilitează servicii de călătorie asociate, la Societatea de Asigurare la Omniasig Vienna Insurrance Group S.A. din localitatea București: str. Aleea Alexandru nr. 5, sector 1, 011822, București www.omniasig.ro, email: office@omniasig.ro, telefon 021-4057420 / fac 021-3114490, cu polița de asigurare seria I nr. 57699, valabilă de la 22.05.2024 până la 21.05.2025, este afișată pe pagina web a agenției de turism la adresa: www.oxentiatourism.ro.

7.2. Condițiile de despăgubire:

7.2.1 Turistul va anunța imediat Asiguratorul prin telefon sau fax în cazul în care Agenția aflată în stare de insolvență nu efectuează repatrierea sa.

7.2.2. În cazul în care turistul solicită de la Agenție rambursarea sumelor achitate și/sau a costului repatrierii, acesta transmite documentele justificative, în copie, către Agenție, prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire având obligația sa păstreze documentele justificative, în original.

7.2.3. Turistul poate solicita Agenției aflata în stare de insolventa, rambursarea sumelor achitate de acesta si/sau a costului repatrierii astfel:

a) în termen de maximum 30 de zile de la data declarării insolvenței Agenției, dacă aceasta a survenit ulterior datei încheierii pachetului neexecutat/executat parțial;

b) în termen de 15 zile lucrătoare de la data încheierii executării pachetului în situația în care declararea insolvenței este anterioara acesteia.

7.2.4. În situația în care se dispune radierea Agenției ca urmare a falimentului, turistul va transmite solicitarea de rambursare a sumelor plătite direct Asiguratorului în termen de 15 zile lucrătoare de la data radierii.

7.2.5. În situația prevăzută la alin. 7.2.2., turistul poate solicita Agenției rambursarea costului repatrierii, prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire, în termen de 15 zile lucrătoare de la data repatrierii.

7.2.6. În termen de 5 zile lucrătoare de la data transmiterii solicitării conform art. 7.2.3, 8.4.4. sau 7.2.5., după caz, Turistul notifică în scris Asiguratorul în legătură cu solicitarea adresata Organizatorului privind rambursarea sumelor achitate de acesta si/sau a costului repatrierii.

7.2.7. În termen de 15 zile lucrătoare de la data confirmării de primire a notificării de la art. 7.2.1. sau 7.2.4., după caz, turistul transmite Asiguratorului, prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire, cererea de despăgubire însoțită de documentele justificative care cuprind cel puțin următoarele:

a) contractul de comercializare a pachetului de servicii de călătorie;

b) confirmările de primire precizate la art. 7.2.2. sau 7.2.5., după caz;

c) copiile documentelor care atestă achitarea serviciilor (de ex. chitanțe, ordine de plată), în cazul cererilor de rambursare a sumelor achitate de turist;

d) copiile documentelor de transport și cazare, după caz, în cazul cererilor de rambursare a costului repatrierii.

7.2.8. Despăgubirea va fi plătită în termen de 30 de zile lucrătoare de la data primirii de către Asigurator a documentelor justificative de la turist.

7.2.9. În cazul în care, după plata despăgubirii, Organizatorul plătește sumele datorate turistului, acesta restituie Asiguratorului despăgubirea primita, în termen de 30 de zile lucrătoare de la data primirii sumelor de la Agenție.

7.3. Facultativ, TURISTUL are posibilitatea încheierii unui contract de asigurare, care să acopere taxele de transfer sau a unui contract de asistență care să acopere taxele de repatriere în caz de accidente, de boală sau deces, a unui contract de asigurare pentru bagaje, a unui contract de asigurare pentru servicii medicale la destinație ori a unei asigurări storno sau altor tipuri de asigurări de călătorie. Agenția recomandă încheierea unei asigurări storno pentru acoperirea eventualelor penalități de anulare. Turistul se poate informa în agenție despre cazurile acoperite de asigurarea storno, aceasta putând fi încheiată în agenția de turism de unde acesta a achiziționat pachetul de servicii de călătorie, dacă agenția oferă acest tip de serviciu.

7.4. Agenția nu se face vinovată de eventuala nerespectare a obligațiilor stipulate în polițele de asigurare contractate prin intermediul Organizatorului, deoarece aceasta este doar intermediar între turist și asigurator.

VIII. DOCUMENTELE CONTRACTULUI

8.1. Documentele contractului se constituie ca anexă la acesta și sunt următoarele:

  1. voucherul, biletul de odihnă, tratament, biletul de excursie, bonul de comandă, după caz;
  2. programul turistic, în cazul acțiunilor turistice;
  3. biletul de avion, după caz;
  4. cataloage/pliante/oferte/alte înscrisuri, etc. ale Agenției puse la dispoziția turistului, în format tipărit sau pe suport electronic.

IX. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

9.1. Datele cu caracter personal prelucrate de OXENTIA TOURISM.

Prelucrarea datelor cu caracter personal reprezintă orice operațiune sau set de operațiuni care se efectuează asupra datelor dumneavoastră cu caracter personal. OXENTIA TOURISMpoate prelucra următoarele date cu caracter personal: nume, prenume, număr telefon, adresa domiciliu, adresa de e-mail, serie și nr. carte de identitate, serie și nr. pașaport, CNP, data nașterii, vârsta copiilor, apartenența la sindicate, locul de muncă, numele companiei (dacă este aplicabil), numărul de înregistrare TVA (dacă este cazul).

9.2. Persoanele vizate: călători/turiști/beneficiari ai serviciilor de călătorie sau turistice, reprezentanți/împuterniciți/persoane de contact (parteneri contractuali) din cadrul companiilor sau instituțiilor/autorităților publice.

9.3. Scopurile colectării datelor cu caracter personal.

Prelucram datele cu caracter personal, colectate în baza prezentului contract, în următoarele scopuri:

  • Rezervarea, intermedierea, ofertarea și/sau comercializarea serviciilor și/sau pachetelor de servicii de călătorie, altor servicii turistice, evenimente culturale/sportive sau de altă natură, servicii de agrement sau călătorii de afaceri, executarea contractelor – respectiv în vederea îndeplinirii obligațiilor contractuale pe care ni le asumăm față de dumneavoastră;
  • În vederea îndeplinirii obligațiilor legale stabilite în sarcina noastră.

9.4. Destinatarii datelor dumneavoastră cu caracter personal

OXENTIA TOURISM va considera toate informațiile colectate de la dumneavoastră ca fiind confidențiale și nu le va partaja cu terți (cu excepția acelor persoane fizice și/sau juridice implicate în prestarea serviciilor rezervate sau achiziționate de dumneavoastră, respectiv partenerilor OXENTIA TOURISMde afaceri, inclusiv partenerilor din afara Uniunii Europene, în cazul în care fără partajarea datelor dumneavoastră nu ați putea beneficia de serviciile achiziționate) fără consimțământul dumneavoastră expres și anterior.

De asemenea, vom putea furniza datele dumneavoastră cu caracter personal către autorități publice centrale și locale, autorități judecătorești, poliție, parchet (în limitele prevederilor legale și/sau ca urmare a unor cereri întemeiate și expres formulate), etc. 

9.5. Durata prelucrării datelor cu caracter personal

OXENTIA TOURISM va prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal până la finalizarea scopului pentru care au fost colectate sau ulterior, conform obligațiilor legale stabilite în sarcina noastră.

Ulterior, daca dumneavoastră sau reprezentantul legal/împuternicit nu veți exercita dreptul de opoziție/de ștergere, conform legii, aceste date vor fi arhivate de către OXENTIA TOURISMpe durata de timp prevăzută în procedurile interne sau vor fi distruse.

9.6. Drepturile persoanelor vizate. Conform prevederilor legale aplicabile, beneficiați de următoarele drepturi: dreptul de a fi informat, dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul de ștergere a datelor („dreptul de a fi uitat”), dreptul la restricționarea prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul la opoziție și drepturi legate de procesul decizional individual automatizat, inclusiv crearea de profiluri.

De asemenea, vă este recunoscut dreptul de a depune o plângere în fața unei autorități de supraveghere și de a introduce o cale de atac judiciară. În acest scop, în Romania, autoritatea de supraveghere este: www.dataprotection.ro

9.7. Exercitarea drepturilor dumneavoastră. Pentru exercitarea acestor drepturi vă puteți adresa OXENTIA MANAGEMENT S.R.L., cu sediul în Str. Jozsef Attila nr. 4, Birou 2, Timisoara, Jud. Timiș – 300759. România, salut@oxentiatourism.ro.

9.8. Prin semnarea prezentului contract, dumneavoastră confirmați ca ați citit, ați fost informat(ă) corect, complet, ați luat cunoștință de conținutul acestui document, îl înțelegeți pe deplin și sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal ale dumneavoastră și ale persoanelor pentru care faceți rezervarea, de către OXENTIA MANAGEMENT S.R.L..

Pentru detalii privind prelucrarea datelor cu caracter personal de către OXENTIA MANAGEMENT S.R.L., puteți accesa site-ul www.oxentiatourism.ro.

Prin bifarea căsuței __ CONTRACT de comercializare a pachetelor de servicii de călătorie confirm că am citit, am fost informat(ă) corect, complet, am luat cunoștință și înțeleg pe deplin drepturile de care beneficiez privind protecția atât a datelor personale proprii, cât și protecția datelor personale ale minorului.

X. DISPOZIȚII FINALE

10.1. Prezentul contract conține 4 pagini și a fost încheiat în 2 exemplare, câte unul pentru fiecare parte.

10.2. Datele de identitate ale turistului, în calitate de parte contractantă sunt confidențiale și nu vor putea fi folosite de Agenție în alte scopuri decât pentru transmiterea de materiale publicitare.

10.3. Comercializarea pachetelor de servicii turistice se va face în conformitate cu prevederile prezentului contract și cu respectarea prevederilor Ordonanței Guvernului nr. 107/1999, republicată.

10.4. Toate unitățile de cazare, precum și mijloacele de transport sunt clasificate de către organismele abilitate ale țărilor de destinație, conform procedurilor interne și normativelor locale, acolo unde acestea exista, care diferă de la o țară la alta și de la tip de destinație la altul.

10.5. Turistul declară că agenția de turism l-a informat complet cu privire la condițiile de comercializare a pachetelor de servicii turistice în /conformitate cu prevederile Ordonanței Guvernului nr. 107/1999, republicată. Prin semnarea acestui contract sau prin acceptarea pachetelor de servicii turistice, inclusiv în cazul celor achiziționate la distanță prin mijloacele electronice, turistul își exprimă acordul și luarea la cunoștința cu privire la condițiile generala de comercializare a pachetelor de servicii turistice, în conformitate cu oferta agenției de turism.

10.6. Agenția respectă prevederile legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date. Scopul colectării datelor este emiterea biletelor de avion și rezervarea de servicii turistice. Informațiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator și sunt comunicate numai companiilor aeriene, unităților de cazare și partenerilor externi, în cazul serviciilor turistice externe.

10.7. Litigiile apărute între părți se rezolvă pe cale amiabilă, în caz contrar părțile înțeleg să se adreseze instanțelor de judecată competente.

10.8. Contractul va fi interpretat conform legilor din Romania.

__ DA – doresc achiziția unei polițe de asigurare de sănătate + storno să fie adăugată la pachetul meu.

__ NU – nu doresc să achiziționez o poliță de asigurare de sănătate + storno.

Agenția,      Turist,    
OXENTIA TOURISM _________________________

Reprezentat prin administrator
Manole Mihail

OXENTIA TOURISM VĂ UREAZĂ CĂLĂTORIE PLĂCUTĂ!

Începe-ți aventura acum!

Abonează-te la Newsletter ca să primești ultimele noutăți și promoții speciale!

Scroll to Top
Prezentare generală a confidențialității

Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile. Pentru mai multe detalii, consultați Politica de confidențialitate.