VACANȚE LA SKI

VACANŢĂ LA SCHI ÎN AUSTRIA [ oferta inchisa ]

Pret 525 EUR / persoana in camera dubla

Descriere

O vacanţă de neuitat pe domeniile de ski din Austria: HOCH-IMST, HOCHZEIGER, Gheţarul PITZTAL & RIFFLSEE, pârtia pentru începători Bungerlochlift Tarrenz.

ATRACŢIILE DIN REGIUNE: Alpine Coastercel mai lung rollercoaster alpin din lume se află în regiunea de vacanţă Imst ! Activităţi nocturnesăniuş, schi în nocturnă, ture de schi în grup. Cabanele alpinepentru momente de relaxare. SunOrama Terasă panoramică la 2,100m altitudine cu o panoramă deosebită asupra zonei Imst.

BONUS ! Lecţii de schi cu instructori români

Detalii calatorie

Transferuri gratuite din următoarele oraşe:


  • Constanţa, Medgidia, Cernavodă, Feteşti, Slobozia

  • Iaşi, Târgu Frumos, Roman, Bacău, Oneşti

  • Râmnicu-Vâlcea, Piteşti

  • Transferul gratuit se rezervă odată cu pachetul turistic!

  • Ulterior acesta nu mai poate fi confirmat decât în limita locurilor disponibile şi cu minim 21 de zile înainte de plecare.


Beneficii

  • Relaxare

  • Distracție

  • Vizitarea unor locuri noi

  • Experiențe inedite



Tarife

  • 525 Euro adult loc în cameră dublă, triplă                                 
  • 199 Euro copil 0-04,99 ani în cameră cu doi adulţi (este posibilă ocupare 2 adulţi cu 2 copii)
  • 399 Euro copil 5-13,99 ani în cameră cu doi adulţi (este posibilă ocupare 2 adulţi cu 2 copii)
  • 687 Euro adult loc în cameră single  
  • *Pentru detalii despre alte perioade de plecare, vă rugăm să ne contactați.

  • **Tarif valabil în limita disponibilității. 

Ziua 1

02 Februarie 2019: Bucuresti – Budapesta


Plecare din Bucureşti la ora 05:00 din Piaţa Victoriei pe traseul: Bucureşti – Ploieşti – Câmpina - Braşov – Sibiu – Sebeş – Deva – Timişoara – Arad – Budapesta.

Sosire în cursul serii în funcţie de formalităţile vamale.

Cazare la hotel Expo Congress 4* sau similar în Budapesta.


autocar
Expo Congres 4*
Ziua 2

03 Februarie: Budapesta – HOCH-IMST / TIROL


Mic dejun.

Excursia continuă către Austria – Tirol. Ajungem spre seară în staţiunea Tarrenz / Imst, ideal localizată pentru domeniile de ski din regiune.

Domeniul de ski HOCH-IMST este unul dintre cele mai renumite din Tirol şi datorită apropierii de gheţarul Pitztal.

De asemenea, resorturi şi domenii de ski de renume precum St. Anton am Arlberg, Ischgl, Solden sunt în imediata apropiere.

Sosire la hotel şi întâmpinare cu welcome drink.  Servirea cinei la hotel.

Cazare la hotel LAMM 3* sau similar. Detalii pe www.hotel-lamm.at


autocar
HOTEL LAMM 3*
Mic dejun şi cină
Ziua 3

04 – 07 Februarie: 4 ZILE DE VACANTA LA SKI 


 Mic dejun.

Timp liber la dispoziţie pentru ski pe domeniile din regiune.

Transfer gratuit cu autocarul la domeniul skiabil sau la punctele de îmbarcare în skibus.

Lecţii de ski gratuite cu instructori români (2 ore dimineaţa, 2 ore după pauza de prânz)

Lecţiile de ski se vor desfăşura în două grupe de câte maxim 10 persoane/instructor, adulţi şi copii, în fiecare zi în perioada 04 – 07 februarie timp de 4 zile

Acces gratuit la facilităţile hotelului de recuperare după o zi de ski: saună şi baie de aburi.

Servirea cinei la hotel

Cazare hotel LAMM 3* sau similar.


autocar
HOTEL LAMM 3*
Mic dejun şi cină
Ziua 7

08 Februarie: Imst - Budapesta


Mic dejun.

Ne luăm la revedere de la mirificul Tirol şi ne îndreptăm spre Budapesta unde ajungem în cursul serii.

Opţional, Croazieră şi cină romantică pe Dunăre cu Tur Budapesta by night de pe vasul de croazieră cu ghid local de limbă română: welcome drink, bufet cu 2 preparate calde: sărmăluţe şi gulaş, preparate reci şi salate.

Băuturi: 1 sticlă de vin la 4 pers, apă minerală şi răcoritoare (Tarif: 35 Euro/persoană, minim 30 persoane, transfer cu autocarul inclus).

Cazare la Airport Hotel 4* sau similar în Budapesta.


autocar
Airport Hotel 4*
Mic dejun
Ziua 8

09 februarie: Budapesta – Bucuresti


Mic dejun.

Plecare spre ţară.

Sosire seara târziu în funcţie de formalităţile vamale.


autocar
Mic dejun
Staţiunea Tarrenz [Tirol]
Domeniul schi Hoch-Imst [Tirol]
Gheţarul Pitztal [Tirol]

Facilitati hotele

*** Detalii despre HOTEL LAMM 3*

Acest confortabil hotel de 3 stele în stil tirolez este situat în mijlocul un peisaj impresionant alpin, la doar câţiva kilometri distanţă de autostrada A12.

Zum Lamm este un punct de plecare ideal pentru multe activităţi, cum ar fi drumeţii, mers nordic, ciclism montan şi schi.

Începeţi ziua cu un mic dejun bufet bogat. Demi-pensiunea cuprinde o cină cu 4 feluri de mâncare, de care vă puteţi bucura, de asemenea, pe terasă, când vremea este frumoasă. Divertisment de seară este disponibil la barul hotelului şi la barul din pivniţă.

Există numeroase păşuni, cabane de munte şi restaurante în apropiere de Hotel Zum Lamm, care sunt adesea la doar câteva minute distanţă de mers pe jos.



*** Detalii despre Airport Hotel 4*



*** Detalii despre Expo Congres 4*

La Hotelul ExpoCongress, situat lângă centrul de expoziții Hungexpo și de șoseaua centură verde a Budapestei este permis accesul cu animale de companie și există o saună gratuită, o cadă cu hidromasaj gratuită și un centru de fitnss gratuit. Oaspeții beneficiază gratuit de acces la conexiunea WiFi și de o parcare publică. Oaspeții pot utiliza gratuit centrul de afaceri al proprietății, iar pentru sălile de conferințe și facilitățile de banchet se percepe un cost suplimentar.

Fiecare unitate are telefon și televizor, iar baia este dotată cu duș sau cadă.
Oaspeții pot savura preparate maghiare delicioase în localul Expo Brasserie de la parter şi se pot delecta cu băuturi la barul panoramic de la etajul 12 sau la barul primitor din holul de la parter. Hotelul pune la dispoziție și o recepție cu program nonstop.

Oaspeții își pot depozita gratuit bagajele la proprietate și pot utiliza serviciile de curățenie, precum cel de lustruire a pantofilor și cel de călcătorie. Serviciul de spălătorie este disponibil la un cost suplimentar. Serviciul de transfer de la/la aeroport este oferit la un cost suplimentar.

Centrul de echitație Parcul Kincsem, o locație apreciată unde se organizează concerte și evenimente in aer liber, se află la mai putin de 300 de metri de Hotelul Expo Congress. La stația de metrou Pillangó Utca de pe linia M2 se ajunge pe jos în 20 de minute.



Pachetul include

7 nopţi cazare la hotel 3*-4* cu demipensiune

Transport cu autocar propriu nou pe toată durata programului

7 nopţi de cazare cu mic dejun astfel:

2 nopţi cazare cu mic dejun hotel Expo Congress 4*/ Airport Hotel 4* sau similar Budapesta

5 nopţi cazare cu mic dejun hotel Lamm 3* sau similar Tarrenz-Imst

Demipensiune (5 cine) la hotel în Austria

Lecţii de schi gratuite cu instructori români (4 zile, 4 ore/zi)

2 instructori români de schi la dispoziţie

Transportul gratuit al echipamentului de schi

Autocar la dispoziţie pentru transportul la domeniul de schi sau staţia schibus

Însoţitor de grup

  • Taxele de oraş şi staţiune: 10 Euro/persoană/program (se achită la inscriere)

  • Asigurarea medicală, asigurarea storno (se emite în aceeaşi zi cu contractul)

  • Schi pass-ul

  • Băuturile consumate la cină

Adauga marturie


Introduceti codul de securitate:

Marturii

Alte detalii

Informaţii utile privind transferul din provincie
  • TRANSFERUL DIN PROVINCIE la punctele de îmbarcare sau la aeroport este oferit de INTERRA TRAVEL cu titlu GRATUIT. Prin urmare acesta nu poate face subiectul unor eventuale despăgubiri. Dacă pasagerul renunţă la transfer, nu se pot face restituri întrucât acesta este GRATUIT. De asemenea, dacă pasagerul renunţă la transferul de DUS, transferul de retur se anulează automat. Acesta va putea fi asigurat doar dacă vor mai fi locuri disponibile la acel moment în mijlocul de transport.

  • Prezentarea la transfer se face cu minim 15 minute înainte de ora de plecare comunicată.

  • Pasagerii care beneficiază de TRANSFER GRATUIT au obligaţia de a comunica agenţiei tour operatoare un număr de telefon mobil la care să poată fi contactaţi de şoferi în cazul unor modificări neprevăzute care pot apărea în ziua transferului. Touroperatorul nu îşi asumă răspunderea pentru eventuale neprezentări la transfer ale pasagerilor care au drept consecinţă pierderea transportului. În acest caz, costurile suplimentare generate de un nou bilet sau modificarea celui existent vor fi suportate de pasager.

  • Transferurile gratuite sunt asigurate de Tour Operator cu mijloace auto din flota proprie ( autoturisme pentru 1-4 pasageri, microbuze de 6, 8 respectiv 15 locuri, miniautocar de 26 de locuri) şi/sau cu mijloace auto ale companiilor de transport partenere pe rute regulate de transport pasageri. În situaţia în care Touroperatorul recurge la companiile de transport care efectuează transport regulat de persoane pe rutele de transfer, contravaloarea biletului de transport este asigurată integral de către Touroperator iar pasagerii vor fi anunţaţi în mod corespunzător.

  • Dacă Touroperatorul are de asigurat în aceeaşi zi transferuri gratuite pe aceeaşi rută şi din aceleaşi oraşe pentru 2 sau mai multe excursii cu plecare sau sosire în aceeaşi zi, se va organiza un singur transfer cumulat pentru toţi pasagerii din excursiile respective. În acest caz, pot apărea timpi de aşteptare de 1 până la 3 ore. În acest caz, pasagerii vor fi anunţaţi şi trebuie să confirme dacă doresc să beneficieze de transferul cumulat sau nu.

  • Touroperatorul nu îşi asumă răspunderea în situaţia puţin probabilă a apariţiei unor evenimente neprevăzute (blocarea traficului rutier, înzăpezirea drumurilor, inundaţii, accidente rutiere, etc) care pot duce la întârzierea transferului şi pierderea transportului.

  • Turiştii au obligaţia de a menţine curăţenia în mijlocul de transport pe tot parcursul transferului. În mijlocul de transport nu este permis fumatul, consumul de băuturi alcoolice şi produse alimentare.

  • Transferurile din provincie se asigură în conformitate cu reglementările legale în vigoare cu privire la transportul de persoane şi cu respectarea timpilor de condus al şoferilor. Din acest considerent, şoferii vor face pauzele de odihnă impuse de lege în vederea asigurării unui transport în condiţii de siguranţă.

Cazare şi programul excursiei
  • Clasificarea hotelurilor din program este în conformitate cu standardele existente în ţara respectivă şi poate să nu coincidă cu normele de clasificare din România.

  • Hotelurile nominalizate în program pot suferi modificări până la data plecării, în funcţie de condiţiile specifice care pot apărea între momentul publicării programului şi data plecării. Dacă aceste schimbări sunt impuse de furnizorul local, întotdeauna se vor oferi hoteluri similare ca locaţie/confort.

  • Majoritatea hotelurilor nu deţin camere triple. În unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, în funcţie de disponibilitate. Patul suplimentar pote fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibilă, etc.

  • Distribuţia camerelor la hoteluri se face de către recepţiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolvă de către turist direct la recepţie, asistat de reprezentantul agenţiei. Pentru anumite facilităţi din hotel sau din cameră, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, etc.); în momentul sosirii la hotel solicitaţi recepţionerului să vă informeze cu exactitate asupra lor.

  • Situaţia de partaj în cameră dublă este atunci când o persoană doreşte să participe la o excursie singură, dar nu în cameră single, ci cu altă persoană, necunoscută, de acelaşi sex, într-o cameră dublă pentru două persoane. În această situaţie persoana în cauză solicită Tour Operatorului o rezervare partaj în cameră dublă, sub rezerva ca Tour Operatorul va găsi, în timp util, a doua persoană dispusă să participe la partaj în camera dublă. Dacă nu se va găsi a doua persoană, prima persoană se poate retrage, sau va achita suplimentul de cameră single pentru a putea participa la excursie. Tour Operatorul nu este răspunzător de achitarea suplimentului pentru camera single.

  • Însoţitorul de grup poate efectua modificări ale programului (schimbări de ore, modificarea ordinii desfăşurării acestuia), fără a afecta însă structura serviciilor efectuându-l astfel în totalitate.

Documente necesare pentru minori
  • Pentru minorii care călătoresc însoţiţi de un singur părinte, este necesar acordul celuilalt părinte exprimat printr-o declaraţie autentificată la notariat. Dacă celălalt părinte a decedat, este necesară o copie după actul de deces.

  • Pentru minorii care au un singur părinte declarat în certificatul de naştere, este necesară o copie a acestui certificat.

  • Pentru minorii care călătoresc însoţiţi de un singur părinte şi acesta este divorţat, este necesară hotărârea judecătorească definitivă prin care i-a(u) fost încredinţat(ţi) minorul(ii) şi copie după actul de divorţ. Dacă hotărârea judecătorească nu este definitivă, este necesar acordul celuilalt părinte exprimat printr-o declaraţie autentificată la notariat.

  • Pentru minorii care călătoresc fără părinţi şi au fost încredinţaţi unei terţe persoane, este necesar acordul ambilor părinţi exprimat printr-o declaraţie autentificată la notariat precum şi cazier juridic pentru persoana care îi însoţeşte.

ATENŢIE!

Dacă nu vă încadraţi în niciuna dintre prevederile de mai sus, vă rugăm să consultaţi site-ul poliţiei de frontieră: www.politiadefrontiera.ro şi să vă asiguraţi că întruniţi condiţiile prevăzute de articolul 2 alin. 2 din Legea nr. 248/2005 cu modificările ulterioare, apelând poliţia de frontieră la nr. de telefon 021.9590.

 

Documente călătorie
  • Vă rugăm să vă asiguraţi că documentele de călătorie, cartea de identitate sau paşaportul, nu prezintă urme de deterioare a elementelor de siguranţă.

  • Cetăţenii români pot călători în statele membre ale Uniunii Europene, Spaţiului Schengen şi Spaţiului Economic European cu cartea de identitate sau paşaportul în curs de valabilitate. Pentru a verifica lista statelor care permit intrarea pe baza carţii de identitate, lista statelor membre U.E., Schengen şi Spaţiul Economic European, vă rugăm să consultaţi site-ul Poliţiei de Frontieră www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions.

  • Accesul cu cartea de identitate mai este permis în următoarele state: Macedonia (90 zile), Muntenegru(30 zile), Serbia (90 zile), Norvegia (dacă cartea de identitate românească valabilă este emisă după anul 2009, în care este specificată cetăţenia română. Cărţile de identitate româneşti emise înainte de anul 2009 nu sunt recunoscute ca documente de călătorie în Norvegia).

  • Pentru toate celelalte state din afara Uniunii Europene şi pentru acele state pentru care cetăţenii români nu au nevoie de viză de intrare, accesul se face pe baza paşaportului valabil cel puţin 6 luni de la data terminării călătoriei. Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesară viza de intrare accesaţi site-ul Poliţiei de Frontieră www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions.

  • Pentru ţările în care cetăţenii români au nevoie de viză de intrare, este necesar paşaportul valabil cel puţin 6 luni de la data terminării călătoriei. Anumite state nu permit accesul cu paşaport temporar sau nu aplică vize pe paşapoarte temporare, de aceea vă rugăm să consultaţi serviciul consular al ţării în care intenţionaţi să faceţi deplasarea sau solicitaţi acest lucru agentului dvs. de turism.

  • În cazul persoanelor căsătorite recent, nu se acceptă Cartea de Identitate anulată (perforată) de autorităţi în vederea emiterii unei noi cărţi de identitate.

  • Copiii care nu au carte de identitate, vor trebui înscrişi pe paşaportul unuia dintre părinţi. În acest caz, părinţii care au copiii trecuţi în paşaportul lor, vor călători obligatoriu cu Paşaportul.

  • Agenţia organizatoare (Tour Operatorul) nu are nici o răspundere în situaţia în care autorităţile de frontieră nu permit accesul turistului pe teritoriul statului respectiv. De asemenea, nu are nici o responsabilitate dacă turistului nu i se permite părăsirea teritoriului unei ţări de către autorităţile de frontieră din statul respectiv. În aceste cazuri, turistului nu i se mai restituie contravalorea excursiei.

V-ar mai putea interesa